Promotáló brossúra
2011.07.15. 19:08, Phoenie
Avagy:így adják el a Merlint. :P
Itt megtekinthetitek azt a brossurát, amivel a Merlin nemzetközi forgalmazója, a Fremantle Media promótálta tavaly a sorozat harmadik évadját a vásárlóként szóba jöhető tévécsatornák körében. Méghozzá a kelet-európai régióban, azaz nagyjából a mi környékünkön.

Minőségi dráma a család minden tagjának
Az anyag feltűnően lényegre törő, de nyilván ez az, ami beválik. Egy rövid leírás az alapsztoriról, pontokba szedve a sorozat és a soron következő évad erényei, a célközönség (5 év feletti fiúk és lányok ), esetleges kapcsolódó termékek és egy diadalittas kiemelés, hogy a széria több mint 180 országban van képernyőn. A képeket még a második évadból válogatták, amúgy a harmadik évadra pontokba szedve az alábbiakat ígéri az összeállítás:
- Grandiózus csaták
- Új szörnyek
- Új gonosztevők
- Új királyságok
Ez mind szép és jó,de mi már a negyedik évadot várjuk. ;)